Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918,

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski


 

Regulamin cyklu, Regulamin cyklu na impy,

 

Wyniki i klasyfikacje znajdują się na stronach operatora KMP - BridgeSpider Sp. z o. o.

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski - https://bridgespider.com/kmp

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski na impy - https://bridgespider.com/kmpimp

 

Archiwum, 2010201120122013, 20142015, 2016, 2017KMP 2018, KMP 2019KMP 2020KMP 20212022 20232024

 

 


 

KMP na IMPy 9/2023

Spis treści
KMP na IMPy 9/2023
Rozdanie 2.
Rozdanie 3.
Rozdanie 4.
Rozdanie 5.
Rozdanie 6.
Rozdanie 7.
Rozdanie 8.
Rozdanie 9.
Rozdanie 10.
Rozdanie 11.
Rozdanie 12.
Rozdanie 13.
Rozdanie 14.
Rozdanie 15.
Rozdanie 16.
Rozdanie 17.
Rozdanie 18.
Rozdanie 19.
Rozdanie 20.
Rozdanie 21.
Rozdanie 22.
Rozdanie 23.
Rozdanie 24.
Rozdanie 25.
Rozdanie 26.
Rozdanie 27.
Rozdanie 28.
Rozdanie 29.
Rozdanie 30.

Rozdanie 27.

Rozdanie 27
Rozd. S,
po partii: -
9 8 5
10 8 5 4
6 4 2
K Q 8
 
K 7 3 2
Q 9
A J 5
A 7 6 3
rozd. 27 Q 10 6 4
K 6
K Q 7 3
J 9 5
  A J
A J 7 3 2
10 9 8
10 4 2
 

Tutaj po pasie S, gracze W będą otwierać 1, N spasuje. E odpowie 1. Teraz pewnie część graczy S wejdzie 2, W podniesie piki do 2. N, pomimo 4-kartowego fitu ze względu na układ 4333 i tylko 5 PC daruje sobie podniesienie. Teraz tam, gdzie S zmieścił się kierami, E pewnie daruje sobie inwit – wartość króla kier staje się wątpliwa i licytacja zgaśnie na 2.

W N E S
      pas
1 pas 1 2
2 pas…    

S wyjdzie pewnie w karo, rozgrywający weźmie w ręce i wykona naturalne po wejściu S zagranie w pika do króla, po czym walet atu „sam się trafi”. W ten sposób weźmie się 9 lew za 140 dla WE.

Tam, gdzie S spasuje po 1 E z 11 PC pewnie zainwituje końcówkę, a W z 14 przyjmie.

W N E S
      pas
1 pas 1 pas
2 pas 2BA* pas
4 pas…    

2BA – co najmniej inwit do końcówki, układ zrównoważony.

Po narzucającym się ataku w karo S powinien z raz zagrać w trefle, w przeciwnym razie po trafnej rozgrywce można ustawić gracza N na wpustce.