VII Mistrzostwa Polski Młodzików – Starachowice 2017
I. Założenia ogólne
- VII Mistrzostwa Polski Młodzików (MPM) mają na celu wyłonienie mistrzów, wicemistrzów i drugich wicemistrzów Polski Młodzików w brydżu sportowym na 2017 r. oraz popularyzację brydża sportowego pośród najmłodszych.
- MPM odbędą się w dniach 19-22 października 2017 r. w Starachowicach. Hotel Senator ul. Bankowa 7.
- W MPM mogą brać udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w 2002 r. i młodsi.
- W MPM obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności Międzynarodowe Prawo Brydżowe, Regulamin Zawodów PZBS, Polityka Systemowa PZBS oraz niniejszy regulamin.
-
Organizatorem MPM są:
- Polski Związek Brydża Sportowego;
- Świętokrzyski Związek Brydża Sportowego;
- Hotel Senator s.c. Prokop i s-ka, ul. Bankowa 7, 27-200 Starachowice.
II. Założenia organizacyjne
- Rejestracja elektroniczna ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. (041) 274 03 90) odbywać się będzie do 15 października 2017 r. Po tym terminie rejestracja w uzgodnieniu z organizatorami.
- Koszt uczestnictwa w zawodach – 275 zł od uczestnika.
- Płatność po przyjeździe na miejscu gotówką lub przelewem na podstawie wcześniejszego zgłoszenia.
- Dojazd – Wyświetl mapę.
- Wyżywienie – stołówka w miejscu zakwaterowania.
- MPM zostaną przeprowadzone na Sali Senatorskiej Hotelu Senator.
- Restauracja hotelowa zobowiązuje się do zapewnienia ciepłych napojów i poczęstunku dla uczestników w czasie rozgrywek.
- Możliwość domówienia obiadu w dniu wyjazdu – cena uczestnika z dodatkowym obiadem to 300 zł.
III. Założenia sportowe
- W MPM rozegrane zostaną turnieje par dziewcząt, chłopców i open oraz teamów.
-
Turniej par open:
- liczony na zapis maksymalny,
- 50 rozdań 5 x 10 rozdań.
-
Turnieje dziewcząt i chłopców:
- liczony na zapis maksymalny,
- 30 rozdań 3 x 10 rozdań.
-
Turniej teamów:
- teamy 4 osobowe, (sędzia może wyrazić zgodę na inną liczbę zawodników),
- mecze eliminacyjne 6-rozdaniowe IMP/VP wg skali ułamkowej,
- łącznie 7 rund eliminacyjnych, przy czym,
- rundy 1-2, z przygotowanym rozstawieniem wg siły gry,
- rundy 3-7, Swiss,
-
8-rozdaniowe półfinały dla czterech pierwszych teamów:
- najwyżej sklasyfikowany team wybiera przeciwnika z miejsc 3-4,
- wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 4 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach.
-
12-rozdaniowe finały (mecze o 1. i 3. miejsce):
- wyżej sklasyfikowany team po Round Robin jest gospodarzem,
- wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 6 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach.
- W przypadku gdy carry over jest liczbą całkowitą gospodarz otrzymuje dodatkowe 0.2 IMP.
- Pozostałe drużyny grają swiss (3 x 6 rozdań).
- Wszyscy uczestnicy MPM zdobywają PKL zgodnie z Regulaminem Klasyfikacyjnym.
- Podczas MPM uczestnicy będą mogli korzystać z hali sportowej lub basenu.
IV. Harmonogram
czwartek, 19 października
- do 1600: przyjazd ekip, zakwaterowanie
- 1600–1700: odprawa opiekunów i kapitanów
- 1700–1800: obiadokolacja
- 1800–2200: I sesja turnieju drużynowego(rundy 1–4, mecze 6-rozdaniowe)
- 2200–0700: cisza nocna
piątek, 20 października
- 0730–0900: śniadanie
- 0930–1300: II sesja turnieju drużynowego (rundy 5–7, mecze 6-rozdaniowe)
- 1330–1430: obiad
-
1500–1800: półfinał i finał turnieju drużynowego
dla pozostałych uczestników w tym samym czasie atrakcyjne spędzenie wolnego – czasu do wyboru – hala sportowa, basen, wycieczka
- 1800–1830: kolacja
- 1830–2200: turniej par dziewcząt i chłopców (3 x 10 rozdań)
- 2200–0700: cisza nocna
sobota, 21 października
- 0730–0900: śniadanie
- 0930–1330: I – II –III sesja turnieju par (3x10 rozdań)
- 1330–1500: obiad
- 1530–1830: IV – V sesja turnieju par (2x10 rozdań)
- 1830–1930: kolacja
- 1930–2230: czas wolny/alternatywnie turniej dodatkowy dla wszystkich
- 2300–0700: cisza nocna
niedziela, 22 października
- 730–830: śniadanie
- 830–1130: Turniej pożegnalny o nagrodę Hotelu Senator
- 1200–1300: ceremonia zakończenia
- 1300–1400: obiad i wyjazd ekip
Organizatorzy zastrzegają sobie, możliwość zmian w harmonogramie rozgrywek po konsultacjach z opiekunami.
V. Bezpieczeństwo zawodów
- W zawodach mogą brać udział tylko zawodniczki i zawodnicy, którzy na miejscu zawodów będą pod opieką osoby pełnoletniej.
- Wszyscy uczestnicy MPM powinni posiadać zaświadczenie lekarskie, wystawione przez lekarza pierwszego kontaktu, o dopuszczeniu zawodnika do zawodów sportowych. Obowiązek sprawdzenia zaświadczeń spoczywa na opiekunach.
- Wprowadza się całkowity zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających i palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów) dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.
VI. Postanowienia końcowe
- Interpretacja regulaminu należy do Wydziału Gier PZBS.
- Sędzią Głównym zawodów będzie Piotr Kucharski.
- Sprawy wynikłe w trakcie rozgrywek rozstrzyga Sędzia Główny.
-
Odpowiedzialnym za organizację jest:
ŚZBS – Norbert Krzystanek, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 508 382 630;
Hotel Senator – Arkadiusz Pająk, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 041 274 03 90