Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski


 

Regulamin cyklu, Regulamin cyklu na impy,

 

Wyniki i klasyfikacje znajdują się na stronach operatora KMP - BridgeSpider Sp. z o. o.

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski - https://bridgespider.com/kmp

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski na impy - https://bridgespider.com/kmpimp

 

Archiwum, 2010201120122013, 20142015, 2016, 2017KMP 2018, KMP 2019KMP 2020KMP 2021KMP 2022 KMP 2023

 

 


 

KMP na IMPy 7/2024 - analiza rozdań

Spis treści
KMP na IMPy 7/2024 - analiza rozdań
Rozdanie 2.
Rozdanie 3.
Rozdanie 4.
Rozdanie 5.
Rozdanie 6.
Rozdanie 7.
Rozdanie 8.
Rozdanie 9.
Rozdanie 10.
Rozdanie 11.
Rozdanie 12.
Rozdanie 13.
Rozdanie 14.
Rozdanie 15.
Rozdanie 16.
Rozdanie 17.
Rozdanie 18.
Rozdanie 19.
Rozdanie 20.
Rozdanie 21.
Rozdanie 22.
Rozdanie 23.
Rozdanie 24.
Rozdanie 25.
Rozdanie 26.
Rozdanie 27.
Rozdanie 28.
Rozdanie 29.
Rozdanie 30.

Rozdanie 3.

Rozdanie 3
Rozd. S,
po partii: EW

J 6 2
Q J 9 6 5 4 2
J 9 3
 
J 8 6 4
9 7 4 3
7
K 8 7 2
rozd. 3 K 10 9 2
K Q 8 5
K 10 8
6 4
  A Q 7 5 3
A 10
A 3
A Q 10 5
 

Tutaj gracze S będą otwierać 1 (Strefa) lub 1(Wspólny Język). W spasuje, a N po 1 ze Strefy nie powinien pasować, zalicytuje 1BA. Po pasie E S skoczy w 3 – forsujące do dogranej 5+-4+. W spasuje, a N zalicytuje 3, po których S wyhamuje pewnie w 3BA.

W N E S
      1
pas 1BA pas 3
pas 3 pas…  

Po ataku w nielicytowane kiery i podłożeniu przez E figury, nastąpi zagranie as karo, karo i na dobrym położeniu króla trefl  - walet będzie dojściem do stołu, a obrona ma tylko 4 lewy – można wygrać. Podobnie po ataku w trefle.

 Tam, gdzie N spasuje na 1, E pewnie wznowi 1BA i NS zagrają częściówkę w kara:

W N E S
      1
pas pas 1BA ktr,
rktr.* 3 pas…  

Rktr. – SOS – dwa kolory do gry poza pikami – z 4 PC po 1BA na re-open (10-15 PC) lepiej szukać gry w kolor.

We Wspólnym Języku NS zagrają pewnie 3:

W N E S
      1
pas 1 pas 1
pas 2 pas 2*
pas 3 pas…  

2 – niezbyt silny „silny trefl na pikach”.

Na kara z ręki N po naturalnym ataku z dubla trefl bierze się 10 lew.