Komunikaty Wydziału Gier PZBS
Komunikat dotyczący przeniesienia drużyny do innego klubu
Postępując zgodnie z uchwałą Zarządu nr 45/2018/2016-2020 oraz nr 47/2018/2016-2020 Wydział Gier PZBS przekazuje zasady dotyczące przekazania miejsca w rozgrywkach ligowych do innego Klubu:
- W przypadku wniosku drużyny o przekazanie miejsca w rozgrywkach ligowych do innego Klubu drużyna przyjmująca zobowiązana jest do podania aktualnych danych licencyjnych, a także informacji o dokonanych i planowanych zmianach personalnych.
- Do wniosku powinna być dołączona umowa przekazania praw do miejsca w rozgrywkach ligowych.
- Decyzję o wydaniu lub niewydaniu licencji dla drużyn szczebla centralnego podejmuje Zarząd PZBS po zasięgnięciu opinii Wydział Gier PZBS.
- Opłata za przekazanie praw do miejsca w rozgrywkach ligowych wynosi 50% opłaty startowej w danej lidze na rzecz organizatora (PZBS dla ligi II i wyższych, WZBS dla III i niższych).
Komunikat dotyczący licencji klubowych 2018/19
Przedłuża się do 30 września 2018 r. termin uzyskania licencji klubowych, które uprawniają do udziału w rozgrywkach szczebla centralnego (ligi II i wyższe). Po tym terminie drużyna nieposiadająca licencji klubowej traci prawo do miejsca w rozgrywkach centralnych.
Stanisław Gołębiowski
Przewodniczący Wydziału Gier PZBS