387. Uniknąć pułapki
Spis treści |
---|
387. Uniknąć pułapki |
Strona 2 |
Rozwiązanie:
Zły podział atutów skomplikował prostą po pierwszym wiście rozgrywkę. Ściągamy oczywiście trzeciego kiera. Teraz nie możemy wrócić przebitką pikową do ręki, bo nie mamy rozwiązanych kar i przeciwnicy po dojściu asem w tym kolorze odbiorą nam ileś pików. Inne rozwiązanie polegające na wytrąceniu asa karo przed odebraniem atuta grozi przebiciem lewy w tym kolorze. Jak zatem należy zagrać? Aby zachować kontrolę nad pikami nie możemy odegrać asa. Należy zagrać blotkę pik! Powiedzmy, że lewę weźmie LHO i podegra trefle. Oczywiście puszczamy. RHO po wzięciu lewy nie jest dla nas groźny. Po dowolnym zagraniu przebijamy pika, odbieramy atuta i spędzamy asa karo.