Akademia Zarządzania Sportem - Organizacja i zarządzanie związkiem sportowym
W środę, 3 lipca 2019 r. na PGE Narodowym odbyło się szóste szkolenie w ramach II edycji Akademii Zarządzania Sportem. Seminarium dotyczyło Organizacji i zarządzania związkiem sportowym. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele ponad 50 polskich związków sportowych w sportach olimpijskich i nieolimpijskich. Polski Związek Brydża Sportowego reprezentował Prezes Witold Stachnik.
Wśród prelegentów znaleźli się:
- Damian Jursza, Portal PracaSport.pl, Komunikacja w zespole, Zarządzanie projektami;
Przez wiele lat związany z agencjami marketingu sportowego, gdzie realizował kampanie dla takich marek jak Castrol, PKN ORLEN czy Bank Zachodni WBK. Od 2013 roku prowadzi bloga Praca w sporcie gdzie umieszcza artykuły o tematyce biznesowo - sportowej.Od 2018 jest współtwórcą anglojęzycznego magazynu Sportuned, gdzie można przeczytać wywiady z osobami z największych klubów i organizacji na świecie. Specjalizuje się w projektach internetowych z zakresu mediów, nowych technologii, marketingu i sportu.
- Wojciech Kocjan, Portal PracaSport.pl, Komunikacja w zespole, Zarządzanie projektami;
Założyciel serwisu piłkarskiego iGol.pl iGol współpracował z takimi firmami jak Adidas, Castrol, Coca-Cola, Decathlon, EA Sports, Gilette, Kia, Loreal, LOT, Nike czy Puma. W 2010 roku założył agencję interaktywną Weeby, pracując m.in. dla takich klientów jak Saxo Bank czy Primark. W latach 2015-2016 pełnił rolę CTO w londyńskim startupie z branży Fintech. Współtwórca Akademii PracaSport.pl. Posiada duże doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i zespołami. Zwolennik zwinnych metod zarządzania (Lean/Agile).
- Prof. Jolanta Żyśko, Zarządzanie zasobami ludzkimi w sporcie;
Rektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie Grupa Uczelni Vistula. Należy do grona ekspertów Komisji Europejskiej ds. Zarządzania zasobami ludzkimi w sporcie.
- Kinga Szkutnik, Zarządzanie kryzysowe w sporcie;
Dyrektor Zarządzająca w Practum Consulting. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji programów public relations, w tym prowadzenia relacji z mediami, relacji inwestorskich oraz z zakresu komunikacji kryzysowej.