XXX Kongres Brydża Sportowego Pracowników TP - regulamin
I. Cel Kongresu
- integracja środowiska pracowników Grupy TP,
- popularyzacja brydża sportowego wśród pracowników Grupy TP,
- współzawodnictwo indywidualne i zespołowe,
- wybór reprezentacji TP na Mistrzostwa Unii SCIPT.
II. Organizator
-
Departament Spraw Socjalnych pod patronatem Krajowej Komisji Sportu, Turystyki
i Kultury TP.
III.Termin i miejsce
- termin: 23-25 kwietnia 2010 r.,
- miejsce: Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Exploris w Koszelówce.
IV.Kierownictwo Kongresu
Ewa Zbrzeska tel. 24 262 76 04
Wojciech Rzucek tel. 22 657 12 21
V.Uczestnictwo
- prawo do uczestnictwa w Kongresie mają pracownicy Grupy TP zgłoszeni przez Region HR,
- jednostka zgłaszająca – Region HR ma prawo zgłosić po sześć par (12 osób w tym kierownik) + kierowca.
- zgłoszeń drużyn dokonują pracownicy Działu Spraw Socjalnych Regionów HR
- Centrum - Danuta Grabjas tel. 022 657 16 33,
- Północ - Mirosława Bartnicka tel. 058 308 91 71,
- Południe - Aleksandra Poloczek tel. 032 201 14 08,
- Wschód - Wanda Malec tel. 041 343 06 47,
- Zachód - Alicja Ogórek tel. 061 859 31 16,
na adres sekretarza KKSTiK TP:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
do 8 kwietnia 2010 r.
Zgłoszenia z poszczególnych jednostek przyjmowane są tylko w formie zbiorowej wg załączonego wzoru karty zgłoszenia.
-
Wszyscy uczestnicy Kongresu potwierdzają w kartach zgłoszeń własnoręcznym podpisem, iż posiadają aktualne badania lekarskie – okresowe,
oraz że biorą udział w Kongresie na własną odpowiedzialność. - zawodnicy przyjeżdżają na Kongres na koszt jednostek zgłaszających,
VI.Świadczenia
- obsługa i organizacja Kongresu,
- zakwaterowanie i wyżywienie:
● 23.04.2010 r. - kolacja,
● 24.04.2010 r. - śniadanie , obiad , kolacja,
● 25.04.2010 r. - śniadanie , obiad,
- ubezpieczenie zawodników od NNW (ze środków CFS przeznaczonych na działalność sportową w Regionach HR),
- nagrody.
VII. Program Kongresu
W ramach Kongresu rozegrane zostaną:
- turniej par na zapis maksymalny,
- turniej par na zapis meczowy,
- turniej teamów.
VIII. Klasyfikacja
-
klasyfikacja Kongresu prowadzona będzie w kategoriach:
- indywidualnej,
- drużynowej,
-
klasyfikację indywidualną sporządzi się sumując punkty długofalowe zdobyte przez zawodnika w poszczególnych turniejach. W przypadku równej liczby punktów długofalowych (PDF) o wyższej pozycji decyduje:
- w pierwszej kolejności wyższa lokata w turnieju na zapis maksymalny,
- w drugiej kolejności wyższa pozycja w turnieju na impy,
- wynik drużyny w klasyfikacji drużynowej stanowi suma punktów długofalowych zdobytych przez wszystkich zawodników drużyny (4).
IX. Zasady obliczania punktacji kongresowej
- turniej par:
za I miejsce - liczba pdf = ilość par + 13
za II miejsce - liczba pdf = ilość par + 10
za III miejsce - liczba pdf = ilość par + 7
za IV miejsce - liczba pdf = ilość par + 4
za miejsca V – XI - obniżka o 2 pdf
od miejsca XII - obniżka o 1 pdf
- turniej teamów:
za I miejsce - liczba pdf = ilość teamów + 20
za II miejsce - obniżka o 6 pdf
za III miejsce - obniżka o 4 pdf
za dalsze miejsca - obniżka o 2 pdf
X. Nagrody
Puchary otrzymują uczestnicy zajmujący trzy pierwsze miejsca w następujących konkurencjach :
- turniej par na zapis maksymalny,
- turniej par na zapis meczowy,
- turniej teamów,
- klasyfikację Kongresową.
XI. Postanowienia końcowe
- wszelkie kwestie sporne rozstrzyga sędzia główny zawodów,
- odwołania od decyzji sędziego będą rozstrzygane przez powołaną dla danej sprawy Komisję Odwoławczą w skład której wejdą trzej zawodnicy nie zainteresowanych drużyn o najwyższym WK oraz przedstawiciel Organizatora,
- decyzja Kolegium będzie ostateczna,
- zakazuje się stosowania systemów licytacyjnych wysoce sztucznych oraz otwarć blefowych na wysokości jednego,
- na otwarcie jeden w kolor zawodnik powinien posiadać minimum 4 karty w
tym kolorze i co najmniej 8 PC; na otwarcie przygotowawcze minimum 10 PC; na otwarcie 1 ba – 15-18 PC bez singletona i starszej piątki z tolerancją do 1PC lub jednej karty,
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Kongresie
Organizatorzy