Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

VI Mistrzostwa Polski Młodzików – Starachowice 2016

I. Założenia ogólne

  1. VI Mistrzostwa Polski Młodzików (MPM) mają na celu wyłonienie mistrzów, wicemistrzów i drugich wicemistrzów Polski Młodzików w brydżu sportowym na 2016 r. oraz popularyzację brydża sportowego pośród najmłodszych.
  2. MPM odbędą się w dniach 29 września – 02 października 2016 r. w Starachowicach. Hotel Senator ul. Krywki 18
  3. W MPM mogą brać udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w 2001 r. i młodsi.
  4. W MPM obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS, Polityka Systemowa PZBS oraz niniejszy regulamin.
  5. Organizatorem MPM są:
    • a. Polski Związek Brydża Sportowego
    • b. Świętokrzyski Związek Brydża Sportowego
    • c. Hotel Senator S.C. Prokop i s-ka, ul. Krywki 18, 27-200 Starachowice

II. Założenia organizacyjne

  1. Rejestracja elektroniczna ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. (041) 274 03 90, kom. 694455201) odbywać się będzie do 21 września 2016 r. Po tym terminie rejestracja w uzgodnieniu z organizatorami.
  2. Koszt uczestnictwa w zawodach – 250 zł od uczestnika
  3. Płatność po przyjeździe na miejscu gotówką lub przelewem na podstawie wcześniejszego zgłoszenia.
  4. Dojazd – Wyświetl mapę
  5. Wyżywienie – stołówka w miejscu zakwaterowania.
  6. MPM zostaną przeprowadzone na Sali Senatorskiej Hotelu Senator
  7. Restauracja hotelowa zobowiązuje się do zapewnienia ciepłych napojów i poczęstunku dla uczestników
  8. Możliwość domówienia obiadu w dniu wyjazdu - cena uczestnika z dodatkowym obiadem to 270 zł.

III. Założenia sportowe

  1. W MPM rozegrane zostaną turnieje par i teamów.
  2. Turniej par
    1. liczony na zapis maksymalny
    2. 50 rozdań 5 x 10 rozdań
  3. Turniej teamów
    1. teamy 4 osobowe, (sędzia może wyrazić zgodę na inną liczbę zawodników)
    2. mecze eliminacyjne 6-rozdaniowe IMP/VP wg skali ułamkowej
    3. łącznie 7 rund eliminacyjnych, przy czym
    4. rundy 1-2, z przygotowanym rozstawieniem wg siły gry
    5. rundy 3-7, Swiss
    6. 8-rozdaniowe półfinały dla czterech pierwszych teamów
      • Najwyżej sklasyfikowany team wybiera przeciwnika z miejsc 3-4
      • Wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 4 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach
    7. 12-rozdaniowe finały (mecze o 1. i 3. miejsce)
      • Wyżej sklasyfikowany team po Round Robin jest gospodarzem
      • Wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 6 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach
    8. W przypadku gdy carry over jest liczbą całkowitą gospodarz otrzymuje dodatkowe 0.2 IMP.
    9. Pozostałe drużyny grają swiss (3 x 6 rozdań)
  4. Wszyscy uczestnicy MPM zdobywają PKL zgodnie z Regulaminem Klasyfikacyjnym
  5. Podczas MPM uczestnicy będą mogli korzystać z hali sportowej lub basenu.

IV. Harmonogram

czwartek, 29 września
  • do 1600: przyjazd ekip, zakwaterowanie
  • 1600-1700: odprawa opiekunów i kapitanów
  • 1700-1800: obiadokolacja
  • 1800-2130: I i II sesja turnieju MPM Par (2 x 10 rozdań)
  • 2200-0700: cisza nocna
piątek, 30 września
  • 0730-0900: śniadanie
  • 0930-1300: III, IV sesja turnieju MPM Par (2 x 10 rozdań)
  • 1330-1430: obiad
  • 1500-1800: atrakcyjne spędzenie wolnego - czasu do wyboru – hala sportowa, basen, wycieczka
  • 1800-1900: kolacja
  • 1900-2100: V sesja turnieju MPM par (1 x 10 rozdań)
  • 2200-0700: cisza nocna
sobota, 1 październik
  • 0730-0900: śniadanie
  • 0930-1330: I sesja turnieju drużynowego (rundy 1-4, mecze 6-rozdaniowe)
  • 1330-1500: obiad
  • 1530-1830: II sesja turnieju drużynowego (rundy 5-7, mecze 6-rozdaniowe)
  • 1830-1930: kolacja
  • 1930-2230: czas wolny/ alternatywnie turniej dodatkowy dla wszystkich
  • 2300-0700: cisza nocna
niedziela, 2 październik
  • 730-830: śniadanie
  • 830-1130: półfinał i finał
  • 1200-1230: ceremonia zakończenia
  • 1230-1400: obiad i wyjazd ekip

Organizatorzy zastrzegają sobie, możliwość zmian w harmonogramie rozgrywek po konsultacjach z opiekunami. Możliwe przeniesienie półfinałów teamów na sobotę wieczorem.

V. Bezpieczeństwo zawodów

  1. W zawodach mogą brać udział tylko zawodniczki i zawodnicy, którzy na miejscu zawodów będą pod opieką osoby pełnoletniej.
  2. Wszyscy uczestnicy MPM powinni posiadać zaświadczenie lekarskie, wystawione przez lekarza pierwszego kontaktu, o dopuszczeniu zawodnika do zawodów sportowych. Obowiązek sprawdzenia zaświadczeń spoczywa na opiekunach.
  3. Wprowadza się całkowity zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających i palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów) dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.

VI. Postanowienia końcowe

  1. Interpretacja regulaminu należy do Zarządu Głównego PZBS.
  2. Pełnomocnikiem ZG jest kol. Adrian Bakalarz i jego decyzje z zakresu spraw organizacyjnych są ostateczne.
  3. Odpowiedzialnym za organizację jest :

    ŚZBS – Norbert Krzystanek, E –mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. tel. 508 382 630

    Hotel Senator – Arkadiusz Pająk, E- mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 694 455 225

  4. Decyzje sędziego głównego z zakresu stosowanego prawa brydżowego są ostateczne.
  5. Sędzią Głównym zawodów będzie: Piotr Kucharski.