Młodzieżowy Festiwal Teamów o Basztę Halszki 2011
Data i miejsce
25-27 marca 2011 r,
Rozgrywki, zakwaterowanie i wyżywienie: Technikum rolnicze, ul. Szczuczyńska 3, SZAMOTUŁY
Pełne wyżywienie od piątku od kolacji do niedzieli do obiadu. Koszt noclegów i wyżywienia od kolacji w piątek do obiadu w niedziele 110 zł/os.
Program festiwalu
Piątek 25.III.2011
Do godziny 16.30 przyjazd i zakwaterowanie
17.00 – 19.30 – turniej teamów
20.15 – turniej teamów
Sobota 26.III.2011
9.00 – turniej teamów
15.00 – turniej teamów (pierwszy mecz- finał A, finał B)
20.00 – drugi mecz finał A
20.15 – turniej teamów finał B
Niedziela 27.III.2011
8.30 – Finał A dokończenie
9.00 – Finał B dokończenie
11.30 – uroczyste zakończenie – wręczenie nagród
W Festiwalu wezmą udział zaproszone teamy z Niemiec!
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niewielkich przesunięć czasowych.
Każda ekipa powinna mieć dorosłego opiekuna. W przeciwnym wypadku organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zachowanie zawodników.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 20.III.2011
- mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
,
tel: 665755777
Regulamin festiwalu teamów o “Basztę Halszki”
- W zawodach może startować młodzież w wieku do lat 20 (rocznik 1991 i młodsze).
- Drużyny mogą składać się z 4-6 zawodników.
- Opłata startowa od teamu (4-osobowego) wynosi 40 zł.
- Przynajmniej 3 zawodników drużyny powinno pochodzić z tego samego klubu.
- Nagrodą główną dla zwycięskiej drużyny (spełniającej pkt. 4) jest puchar przechodni w postaci rzeźbionej w drewnie Baszty Halszki.
- Puchar przechodni (Baszta Halszki) przechodzi na własność Klubu, jeżeli ten Klub wygra:
- - trzy lata pod rząd (lub)
- - pięć razy (niekoniecznie z rzędu)
- Dla zwycięskiego teamu przewidziana jest nagroda w wysokości 1000 zł.
- Turniej podzielony zostanie na dwie części:
- eliminacyjną – mecze na dochodzenie bez powtórzeń
- finał A: play-off (na zasłonach) – 8 pierwszych drużyn (przegrani trafiają do finału B z wyrównaniami za mecze, których nie rozegrali)
- finał B: pozostałe drużyny rozgrywają mecze na dochodzenie bez powtórzeń, ostatnie dwa mecze dokładnie według wyników.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany sposobu przeprowadzenia turnieju w przypadku nietypowej liczby drużyn.
- Sędzią głównym jest Paweł Perz.
- Organizatorem festiwalu jest Uczniowski Klub Brydżowy KLEKS “Szamotuły”.