Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Warunki organizacyjne turniejów GP

 

Warunki organizacyjne turniejów eliminacyjnych z cyklu Grand Prix Polski Par

Turnieje muszą mieć właściwą oprawę i odpowiedni poziom organizacyjny, więc wszyscy organizatorzy turnieju eliminacyjnego powinni spełnić następujące warunki:

  1. Turniej musi być rozegrany systemem zgodnym z zapisem w regulaminie.
  2. Turniej powinien być rozegrany przy pomocy pierniczków (możliwość udostępnienia przez biuro ZG PZBS).
  3. Wysokość wpisowego leży w gestii organizatorów.
    • Do każdego wpisowego należy dodać 10 zł na fundusz brydża młodzieżowego (od 2013 roku z tej opłaty zwolniona jest młodzież szkolna do 19 lat)
    • Jeśli organizator nie ogłosi wysokości wpisowego co najmniej miesiąc przed terminem turnieju, wówczas wpisowe będzie wynosić:
    • 75 zł + 10 zł na fundusz brydża młodzieżowego – uczestnik niebędący członkiem PZBS,
    • 50 zł + 10 zł na fundusz brydża młodzieżowego – członek PZBS,
    • 25 zł + 10 zł na fundusz brydża młodzieżowego – członek PZBS od 20 do 25 lat lub od 66 lat,
    • 25 zł - członek PZBS do lat 19 włącznie.
  4. Na fundusz nagród należy przeznaczyć minimum 50% funduszu wpisowego + minimum 2.500 zł dla pierwszych trzech par, doliczonych do nagród finansowych (vide: regulamin).
  5. Na sali gry będą rozmieszczone banery i reklamy sponsora GP.
  6. Informację o lokalizacji, miejscach noclegowych, sponsorach etc. proszę przesłać do biura ZG PZBS najpóźniej miesiąc przed imprezą. Jeśli informacje zostaną przesłane odpowiednio wcześniej, reklama turnieju zostanie zamieszczona w „Świecie Brydża”.
  7. Obsadę sędziowską (łącznie z ekipą liczącą) proszę uzgodnić z Sędzią Głównym GP najpóźniej miesiąc przed imprezą. Ekipa sędziowska musi się składać z sędziego głównego, sędziego liczącego oraz sędziów sektorowych w myśl zasady – jeden sędzia sektorowy obsługuje nie więcej niż 20 stolików umieszczonych w jednym pomieszczeniu. Wyjątek stanowią turnieje odbywające się na jednej wielkiej sali. Wówczas na jednego sędziego sektorowego może przypadać nie więcej niż 25 stolików.
  8. Tuż po zakończeniu turnieju Organizator proszony jest o przesłanie zdjęcia zwycięzców na tle baneru Sponsora w rozdzielczości co najmniej 2MB pod adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
  9. Wszelkie dodatkowe informacje są dostępne na naszej stronie internetowej.

Sławomir Latała

Sędzia Główny GP

501 162 924

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.